13 Aralık 2008 Cumartesi

811-Klopka The Trap 2007 DVDRip Türkçe Altyazı









Yönetmen
Srdjan Golubovic

Yapım : 2007
Ülke : Serbia Almanya Macaristan
Süre : 106 dakika
Oyuncular
Nebojsa Glogovac, Mladen
Natasa Ninkovic, Marija
Miki Manojlovic, Kosta Antic
Anica Dobra, Jelena
Bogdan Diklic, Dr. Lukic
Vuk Kostic, Petar`s Brother
Vojin Cetkovic, Vlada
Melita Bihali,
Dejan Cukic, Petar Ivkovic
Marko Djurovic, Nemanja


Konusu:

Çocuğunuzun hayatı için ne kadar ileri gitmeyi göze alabilirsiniz?
Mladen ve Marija’nn mutlu bir evliliği vardır, oğulları Nemanja’yı ise herşeyden çok sevmektedirler. Ancak Nemanja birgün ansızın kriz geçirir ve tetkiklerde oğlanın nadir görülen bir kalp rahatsızlığı ortaya çıkar. Tek çözüm yurtdışında ameliyattır, fakat ne ailenin ne de arkadaşlarının bu kadar parası yoktur. Tek çareyi gazeteye ilan vererek yardım istemekte gören çift çok garip bir teklifle karşılaşır. Birisi tüm ameliyat masraflarını üstlenecektir, ancak karşılığında birini öldürmeleri gerekmektedir..
Sırpların yaptığı güzel bir film..Böyle sakin bir işleyişte süren filmlerin hayranıyım ben zaten bu filmde de hiç şaşırmadım..Yönetmenliği çok beğendim gerçekten..Srdjan Golubovic güzel iş başarmış..Ayrıca bir baba bu kadar güzel canlandırılabilirdi..Nebojsa Glogovac'ın performansı şahane..Yaptıklarımızdan duyacağımız pişmanlıklar bazen bizi için için yer..Bu filmde tam da bu olaya örnek olabilecek bir durum söz konusu..Filmin sonu da güzel bitti,olması gerektiği gibi belki de..Ayrıca filmin müziklerini beğendiğimi belirtmek istiyorum..

Hiç yorum yok: